Společnost FoodHero se specializuje na celodenní zdravé stravování. Klíčovým prvkem pro značku je cesta k lepšímu zdraví. Díky široké nabídce programů a rozvážce domů si získali řadu klientů.
Identita, kterou jsme pro FoodHero navrhli, na všechny tyto aspekty reaguje. Základním prvkem je kreslené logo. Jednoduchý font se zaoblenými hranami v kombinaci s ilustrací hrdiny reprezentují zdravé a kvalitní stravování. Pro snadnější práci s logem jsme jej vytvořili ve dvou podobách: detailnější variantu pro tisk a kompaktní verzi, využívající negativního prostoru pro digitální použití
Charakteristickým prvkem značky jsou ilustrace rukou v různých gestech. Symbol ruky se opakovaně objevuje v celém vizuálu, avšak vždy v jiné podobě a podstatě. Díky variabilitě kreseb jsme mohli vytvořit vzhled webových stránek tak, aby podtrhl identitu celé značky. Společně s ilustracemi je charakteristická pro značku barevnost. Ta kombinuje sytě oranžovou, podporující chuť k jídlu, s kontrastní fialovou a zelenou.
V rámci procesu vytváření značky jsme rovněž navrhli webovou prezentaci, tiskoviny, obaly a vizuály pro sociální sítě.